Listbroking – propozycja współpracy dla właścicieli dużych i wartościowych baz danych

Jesteśmy największym pod względem portfolio dostawcą baz danych w Polsce. Dzięki dużej rozpoznawalności marki i wypracowanemu wizerunkowi dla wielu firm jesteśmy preferowanym partnerem przy wyborze baz danych na nowym rynku.

Dlatego też współpraca z Schober Polska jako wyłącznym brokerem bazy danych pozwala w prosty i bezpieczny sposób odzyskać zainwestowane w budowę własnej bazy pieniądze i pozyskać dodatkowe środki dla własnej firmy.

 

Jak działamy

Proces współpracy wygląda następująco: właściciel listy powierza jej komercjalizację Schober Polska jako brokerowi.  Schober Polska promuje listę na rynku, oferuje ją potencjalnie zainteresowanym użytkownikom. Klient-użytkownik zamawia określoną liczbę rekordów wybranych z listy właściciela do jednokrotnego użytku po uzyskaniu jego zgody na odpłatne użyczenie rekordów. Standardowo baza pozostaje cały czas w zasobach właściciela, a Schober wynajmuje tylko wskazane fragmenty zbioru pod kątem konkretnych zamówień.

Dane konsumentów, którzy odpowiedzieli na kampanię marketingową użytkownika, zostają wprowadzone do wewnętrznej bazy klienta. Pozostałe rekordy muszą zostać z jego bazy usunięte.

Cały proces musi być właściwie zabezpieczony zarówno prawnie jak i biznesowo. W tym celu:

  • gwarantujemy pełen monitoring użytkowania wynajętej bazy dzięki adresom kontrolnym,
  • deduplikacje odbywają się na bazie match kodów, a nie pełnych danych z Państwa bazy,
  • warunki użyczenia danych są ściśle określane w pisemnych dokumentach (umowach i zamówieniach) przygotowywanych przez Schober na bazie wspólnych ustaleń z właścicielem,
  • każde użyczenie listy musi być pisemnie zaakceptowane przez jej właściciela na podstawie następujących informacji: kto i kiedy będzie korzystał z udostępnionych rekordów, jakie produkty/usługi będą promowane, jaka jest forma/wzór materiałów promocyjnych,
  • właściciel może sam decydować, komu, kiedy i do jakich kampanii użyczyć bazę,
  • broker jest odpowiedzialny za zapewnienie bezpieczeństwa danych w pisemnie określanych warunkach użyczenia bazy.


Dzięki takiej współpracy firma uzyskuje dodatkowy dochód bez nakładu czasu oraz kosztów ze swojej strony. Wszystkie działania sprzedażowo – formalne wykonuje Schober Group. Dodatkową korzyścią dla właściciela bazy jest możliwość aktualizowania własnych danych poprzez ew. zwroty z kampanii użytkowników.

Administrowanie zbiorami danych

Schober Polska zajmuje się administrowaniem bazami danych na zlecenie klientów. Outsourcing  tej usługi oznacza dla firm oszczędność czasu, nakładów i kosztów związanych z koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa, infrastruktury i procedur wymaganych w restrykcyjnych przepisach GIODO. Doświadczenie Schober Group i specjalizacja w tym zakresie są gwarancją bezpieczeństwa i fachowej opieki.

Firmy wstępnie zainteresowane współpracą prosimy o kontakt pod adresem:

wspolpraca(at)schober.pl

Zapraszamy do współpracy!

 

Więcej pytań?

Zadzwoń na numer (48) 22 865 81 60 lub wyślij pytanie na adres: wspolpraca(at)schober.pl